THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, December 30, 2008

Gua, gua jugak..

Mase berdetik dan terus berlalu tidak pernah menunggu apepun makhluk...mase silam semakin jauh di tinggalkn dan mase mendatang semakin menghampir... itulah lumrah kita yang bernyawa di planet yang tak berhenti mengorbit matahari.. lau berhenti " Lu pikir la sendiri". tahun ni taun islam dan taun omputeh bertukar menjadi tahun baru dalam tempoh yang hampir same... tahun islam cume dulu sikit jek.. agaknye harus melakukan usaha berubah dua kali ganda... hahah itu cume mitos gua... wa cakap mitos kerana setiap tahun gua dengan dedikasi dan azam yng murni begitu teruja untuk berubah... tapi gua tetap gua x pernah berubah menjadi orang len.. hahah setiap sem gua berazam tanak hantar assgmnt last minute tapi tiap sem jugak gua hantar lambat sampai la gua grad n sampai la hari ni gua smbng stdy lak tetap last minute.. mane la tang berubah 2... perubahan sosiologi n fizikal 2 sememgnya berlaku x yah azam pon dia tetap akan berubah.. yang hendak gua azamkan berubah ialah tabiat dan cara pemikiran... dua pekara ni memang susah nak diubah lau x der azam menggunung setinggi puncak everest... tapi bile gua pikir selagi care pemikiran dan tabiat gua x memudaratkan orng disekeliling gua n gua sendiri lebih baik gua tetap dengan care gua... tapi gua nk buang tabiat malas gua ni.. moge2 wa terus jadi gua yang lebih rajin... SELAMAT TAHUN BAHARU SEMUA!






0 comments: