THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, July 12, 2009

~ (T-T) ~ why..why..why!

What happen 2 myself neh... pap! x 12 .. tepuk dahi bg ilang bengap.. selepas viva dan menerima 20-30 potong ayat komen yg bikin kepala aku jadi biol ini lah akibatnya... lepas keluar dari bilik viva cari jalan pon da x betui.. masakan sudah berada di tingkat paling atas mahu mencari tngge nk naik lagi atas.. merengnya la... tapi berkat kegigihan menahan perasan sampai juge ke umah kawan yg aku tumpang ddk sepnjang tempoh 3 bulan neh.. dengan muker yg x beriak aku sempat bersandar pada kerusi kayu untuk 5 minit.. sambil menyedut baki honey dew ice-blended.. bekas ice-blanded tadi da pn selamat berada dalam bakul sampah dan aku pulak da selamat landing di katil .. ttp muke dngn bantal busuk.. 3 minit selepas tue capai tisu di meja study untuk mengesat air hidung yng keluar takala aku kesedihan.. selepas minit2 berikut zzzzzzzzzzzzzzzzzz dr lebih kurang pukol 11.30 am aku lelap kol 7pm br aku tersedar... dr saat itu kebegomgan telah melanda dri ku... yoshhhhhhhhhhhhh smbng kerja balik!

0 comments: