THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 14, 2010

KERJA PART TIME ..

Pergh penat gila ari ni edar borang soal selidik.. dapat la edar lam 100 keping ari ni.. penat2.. dalam sibuk2 edar tu lunch time ttp ader huhuhu.. tapi lewat la da dekat kol 3 br p makan.. n ari ni 1st time makan kt kafe masakan chines muslim.. nk rase makanan kt s2 best x.. leh la tahan... tp tadi chef dia terlmbt buat mee yg aku pesan.. tp chef dia baik la bila lmbt 2 mintak maaf n trus jew wat yg mee tue.. pas2 kebetulan terserempak dngn lecture aku zaman dulu2.. so aku ni biase la bertegur sape la kan tegur dia.. dia pun tnye aku sowang jew ke n tnye aku wat ape skang.. aku jwp la edar soal selidik.. dia pn terus ckp dia ada 1 pnyelidikkn yg nk guna pembantu pnyelidik.. aku sengeh jew la.. pas2 cam best jew dia ckp kt aku.. "u edar borang ni senang jew kn.. so u buat la 2 keja 1 masa" .. "u contact this person ... bla..bla... bla"... huh mcm x der ruang aku nk buka mulut terangkn situasi aku yg kena kejar target.. macam separa paksa aku jew suh wat keja tu.. mmg la bleh sebab dia byr gak aku wat keja.. tp aku isau aku x mampu jew nk buat.. rase2 perlu kew aku tipon si polan yg dia suh aku tipon 2.. patut kew aku sebat jew sumer keja part time... emm adekah job br ni aku di manipulasi lg.. huhuhuhu waaa kena keja tuk duit!

0 comments: