THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 3, 2010

~ Sukar~

sukar tue sama makna dengan susah atau payah yea puan-puan...hahahaha tetiba la nk ngajau bahasa... bukan ape keja aku nk edar soal selidik ni makin sukar tmbh2 semangat pon da x der.. sepnjng aku wat keja ni da 2 offer tuk job R.A dan survey ni aku dapat.. yg 1 dlu yg aku da pernah bebelkn.. dan mmg aku x respon smpai skang ape yg lecture tu suh ... emm td aku duk jumpe lecture yg len dia duk tnye bila abis wat keja R.A skang.. aku ckp hujung bln 2... hem dia pn main sedap petik jew suh aku get ready tuk projek dia lak if jadi.. huhuhuhu tp law projek yg ni maybe aku kena terima sbb dngr cite ni dr syarikat luar yg suh lecture aku wat survey... huhuhu so bayaran mesti leh tahan.. hehehe tp yg jadi payah bila dngr2 job ni nk mula minggu depan.. aduih payah law keja berlapis2 neh...huhhuhu

0 comments: