THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, November 22, 2008

Tiada yang menyenangkan bila aku menutup mataku..

Bilaku tutupkan mataku untuk mengunjungi daerah lenaku tiada yang menyenangkan.
Tertutup sahaja mataku aku bertemu kegelapan yang memang tidak aku senangi.
Bilaku tutupkan mataku, kenangan dalam hidupku ligat berputar buat aku gelisah.
Bilaku tutupkan mataku masalah berbondong-bondong menghentak layar pemikiran.
Mata yang tertutup sampai di daerah lena menghilangkan segala babak disebalik kelopak yang tertutup.
Bila aku menutupkan mata beradu bersama lena pasti aku akan bertemu esok untuk menghadap dunia.
Namun sampai satu ketika mataku akan tertutup untuk selamanya,
walaupun tertutup untuk selamanya tetap tidak menyenangkan.
Mataku tertutup dan aku bakal dipersoalkan dengan pertanyaan " Siapa Tuhanmu".
Segala amalku mula diperhitungkan setelah aku menutup mataku untuk selamanya.
Ya Allah ! ampunilah hambamu yang kerdil ini... amin.


0 comments: