THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 3, 2009

Bengkel sangat konon..

Salam.. hemm ari jumaat lepas aku diminta dek lecture aku untuk joint bengkel penyelidikkan dia... so ngah ari sabtu sumernya da selesai.. huhuhu bengkel yg sejenak cume itu dibuat di hotel royal bintang seremban.. tp wujudku lam bengkel 2 cume sebagai penyendal meja senget je kot.. aku diminta tulis2 cikit2.. cam seketri pon adew.. name aku dimasukkan pon sebab pekej hotel yang ditempah 2 kosong sorang so lecture aku pon tarik aku.. peh2 ader lak pembantu penyelidik dia yang x jadi pergi.. dah aku lak kena pujuk course mate aku yg bz separe hayat.. aku mengumpan kawan aku dengan ayat sebegini " dikala duit berada diparas kritikal makan pree adalah bermakne tambahan lak di hotel 5 bintang katenya.." hahahah terpengaruh juge kawan aku.. dengan separe blur aku nk kawan aku akhirnya menjejakkn kaki yang bersarungkan selipar RM 10 hengget (duit 10 hengget pon ehsan mak aku) yg dirembat di pasar malam ke loby hotel tersebut. selipar 2 patut time kasih kerana aku memakai beliau dan menbolehkan beliau masuk ke hotel 5 bintang..kekeke tetapi sepatutnya aku yg terime kasih kt selipar 2 kerana tanpe beliau aku berkaki ayam..hahaha .. pada hemat aku bengkel tersebut agak boring dan buat aku x cukup tido kerana terpakse bersame2 bersengkang mate temankn lecture aku berbincang sesame sndri.. dan tugas sampingan aku mengajar lecture yg x familiar gune fuction word 2007 serta mengedit gambo utk prisentation diaorng.. ats tugas i2 aku n kwn aku dibayar 37.50 sehari.. so 2 ari dpt 70 henget.. buleh la time2 duit x dew neh..muahehhe.. aku serta pic hiasan !


Cekelat mentos kt meja meeting .. sblm full cekelat..pic nie amik setelah sebahagian drp cekelat ni aku kipnap msuk lam handbag aku.. dan lecture aku lak dengan bergayanya melingkupkan mangkuk cekelat mentos depan dia ke dalam beg laptopnya.. heheh

gelas yg x pernah aku gunakan... bilik giler sejuk.. x lalu minum air.. t nk terkucil jek..huhuhu!

0 comments: