THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, January 13, 2009

Saya Takot....

Saya aderlah seorang siswi di sebuah IPT yg maleh nak sebut namenya... saya juga merupakan penghuni kolej kediaman oleh hal demikian pada hujung minggu saya selalu berkunjung ke rumah kakak saya di Seremban... Bagi mengurangkan kos perjalanan saya selalu tumpang abang ipar saya balik ke Seremban. Abng ipor saye bekerja di Kuala Lumpur dan hanya balik ke rumah beliau pada hujung minggu sahaja.. jadi saya tumpang jek beliau kerana kedudukan lokasi saya adalah dipertengahan antara Kuala Lumpur - Seremban. Abng ipor saye adalah seorang yang terel menurut pandangan beliau sendiri ... kerana beliau sering mengubahsuai kereta wira sedannyer... saya tengok beliau potong sane tebuk sini dan saya x taw la aper la nasib kereta beliau pada akhir hayatnya. Kerana abang ipar saye bekerja di Kuala Lumpur setiap pepgi buta pada hari Isnin beliau akan balik semula ke KL ... jadi secare automatik kalu saya berada di rumah kakak saye.. saye akan tumpang beliau jugak untuk balik semula ke kolej kediaman saya.. detik2 menakotkan ini akan bermula apabila saya menumpang beliau pada pagi Isnin.. saye percaya beliau cekap memandu kereta ....tapi saya sangat takut kerana biasenya pada pagi isnin beliau memandu kereta sambil kejap2 pejam mata... jarak antara Seremban dan Bangi menjadi terlalu jauh apabila saya menumpang beliau pada pagi Isnin.. Kekadang sambil pejam mate beliau memandu dan memasuki lane orang lain.. saya sangat cemas dan takut... adakah kamu rase abng ipar saye terel bawak keta sambil kejap2 tido? saya rasa saya takot!!!!

4 comments:

kasihlatifah78 said...

sbb tu la bila dia mengantuk aku tak pernah tido... mesti kene pantau...

~^^^^^~~~^^^^^~ said...

pedooh awk te... ande mase blk kg ari te oak tdo lebih dr ape..dia pon bwk keta semacam jek..

RaFFLeSiA MeRaH said...

huhuhu...bergaduh pulok 2 beradik ni....huhuhu...nun, kalau cikngoh pun takut jugek la org bawok gitu, alangkan suami cikngoh bawok keter dia suka nguap nguap pun rasa dah mula takuttttt, masa tu cepat2 jer ajak dia borak ataupun kaco kaco dia....wakakakaka.....

~^^^^^~~~^^^^^~ said...

cik ngah----> hahahah bagus2 gi2.. bile ajak borak tue x der la ngantuk sngt...huhhu