THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 4, 2009

Roomate Gua..

weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....sonok jek main gelonsor...kekkeke sem br mule so gua pon kena dftr kolej n gua dpt bilik br so roomate mesti la br... hemm gua dok pk saperkh roomate gua... jeng jeng jeng... suspen toi.. bile gua buka bilik gua wa dapati mmg sah ader penghuni len selain gua... gua nengok ader sedikit brg dia kt meja stdy yg berupe sebiji tv.. dan juge 2-3 helai bju gayut kt almari... hemm gua 2nggu roomate wa msuk tp x msuk2 .. wa paham la 2 ... smbung cuti lg dia... wa mula mencari persepsi pada roomate wa.. wa nmpk name tag dia.. so pada hemat wa dia kaki tngn kerajaan.. n wa kuat mengatakan dia seorng cikgu... peh2 wa tngk cadar dia.. wuiksss cadar kaler biru yg berhiasakan motif bra n panties... huikss berani neh... lau berani mesti orngnya masih muda, solo n x terlalu skema...kekekke dan dengan gatai tngan wa buke almari dia ..mmg x dew bju... so dia mmg duk x jauh dr sini... cume i2 yg wa dpt teka.. n blk dr bengkel ari 2 .. wa nengok ader selipar yg bukan milik wa.. jadi ketahuan la yg roomate wa ader.. so bile wa da jumpe dia.. dia mmg cikgu.. n umur maybe late 20ty kire akk la pde wa,,. n duk kt PD jek.. huhuhu pandai gak wa meramal... wa pn wat sesi berkenalan secare ringkas dan padat.. roomate wa menyatakan ayat sebegini " akak parking keta kt s2 jek senang" .. maka wa taw la dia nk cakap akk adew keta..hiksss... nk jugak wa kate..keta wa masih lam proses mencari rekabentuk g kekekek... tp wa nengok orangnya okeh gak..leh la masuk walau sipi2 ngan wa...huhuu ...

Lau dpt roomate ngan toma beshhh jugak..hiksss!

2 comments:

Puteri Satu said...

ooo...ada blog baru..tak habaq...ada hati nak beromatekan lelaki tuh....

~^^^^^~~~^^^^^~ said...

cik de----> biaser.... pasang angan2 biaq tinggi..kuikuikui